Skip to main content

Д-27 Зміст Призначення | Історія проекту | Характеристика | Особливості конструкції | Джерела | Навігаційне менюДП «Івченко-Прогрес»рwww.ivchenko-progress.comрwww.motorsich.com

Двигуни ВАТ «Мотор Січ»Авіаційні двигуни


Запорізьким машинобудівним конструкторським бюро «Прогрес»Ан-70ЗМКБ «Прогрес»НПП «Аерос»Д-36Д-236ТЦАГІЦІАМВІАМАНТК «Антонов»ЦАГІЦІАМАн-70ДП «Івченко-Прогрес»НПП «Аерос»ЗМКБ «Прогрес»,НВП «Аерос»Ан-70«НВП Аерос»форсункиредукторКомпресорТурбінаCFM56












Д-27




Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.








Перейти до навігації
Перейти до пошуку






















Д-27

An-70-engine.jpg
Д-27
Тип:
гвинтовентиляторний двигун

Країна:

Україна Україна
Застосування:
Застосовувався на:

Ан-70
Виробництво:
Розробник:

ЗМКБ «Прогрес»

Виробник:

Мотор Січ
Маса і габарити
Суха маса:
1650 кг

Довжина:
4198 мм
Робочі характеристики

Потужність:
14000 к.с.
Ресурс:
18000 годин
Витрата палива:
0,170 кг/год



Д-27 — гвинтовентиляторний двигун, що розроблений Запорізьким машинобудівним конструкторським бюро «Прогрес». Цей двигун не має аналогів у світі.


Дослідження для побудови гвинтовентиляторних двигунів проводилися і раніше, проте на сьогоднішній день єдиним робочим двигуном даного класу є Д-27.




Зміст





  • 1 Призначення


  • 2 Історія проекту


  • 3 Характеристика


  • 4 Особливості конструкції


  • 5 Джерела




Призначення |


Призначений для установки на високоекономічні пасажирські і транспортні літаки з поліпшеними злітно-посадковими характеристиками.



Історія проекту |


Роботи зі створення рухової установки нового покоління для середнього транспортного літака Ан-70 були розпочаті в 80-х роках. ЗМКБ «Прогрес» та НПП «Аерос» для відпрацювання концепції рухової установки розробили на базі газогенератора двигуна Д-36 турбовентиляторний двигун Д-236Т з співвісним гвинтовентилятором СВ-36. Рухова установка Д-236Т/СВ-36 пройшла комплекс наземних стендових і льотних випробувань на літаючій лабораторії за участю галузевих інститутів ЦАГІ, ЦІАМ і ВІАМ, де були відпрацьовані основні напрямки концепції рухової установки.


Після цього АНТК «Антонов», ЦАГІ і ЦІАМ були вироблені спільні попередні технічні вимоги до двигуна і гвинтовентилятора для середніх транспортних літаків Ан-70 і Ан-70Т.


У середині 80-х років ДП «Івченко-Прогрес» спільно з НПП «Аерос» приступили до проектування рухової установки Д-27 з гвинтовентилятором СВ-27. При цьому використовувався досвід і науково-технічі напрацювання, що мало ЗМКБ «Прогрес», НВП «Аерос» та галузеві інститути.


У результаті аналізу різних схем силових установок була обрана тривальна схема двигуна з дворядним гвинтовентилятором. Обрана схема рухової установки виявилася найкращою для виконання вимог до силової установки літака, незважаючи на складнішу схему двигуна і підвищену вагу гвинтовентилятора.


Застосувавши тільки таку концепцію можливе виконання вимог до літака Ан-70 і його силової установки — забезпечення короткого зльоту і посадки, а також мінімального питомої витрати палива при високій крейсерській швидкості.



Характеристика |


Тип:
тривальний, гвинтовентиляторний.


Повітрозабірник:
кільцевої повітрозабірник співвісних з редуктором.


Гвинтовентилятор:
Гвинтовентилятор СВ-27 дворядний, співвісних протилежного обертання виробництва ВАТ «НВП Аерос». Передній гвинтовентилятор має 8 лопатей, що поглинають максимум потужності і створюють максимальну тягу. Задній гвинтовентилятор має 6 лопатей. У порівнянні з гвинтом СВ-36 у гвинтовентилятора СВ-27 лопаті виконані з прогресивних композиційних матеріалів, мають значно меншу відносну товщину профілю і різко виражену саблевидну кривину напрямної кромки, яка має електричну протиобмерзну смужку і нестираєме покриття. Гвинтовентилятор забезпечує високий ККД на високошвидкісному крейсерському режимі, і поліпшені акустичні характеристики.


Компресор низького тиску:
п'ятиступінчастий, осьовий з регульованими лопатками, регульованим ВНА і першими двома сходинками. Ступінь підвищення тиску 5,5.


Компресор високого тиску:
осецентробіжний з двома осьовими і однією відцентровою щаблями. Ступінь підвищення тиску 5,5.


Камера згоряння:
кільцева, малоемісійна, розташована під кутом до осі двигуна. 24 паливні форсунки.


Турбіна високого тиску:
одноступінчата з монокристалічним охолоджувані лопатками. Повна ступінь розширення 2,68, максимальна температура на виході з соплового апарату ТВД 1665 К.


Турбіна низького тиску:
одноступінчата з монокристалічним охолоджувані лопатками.


Турбіна гвинтовентилятора:
4 ступені, з валом приводу гвинтовентилятора через редуктор.


Корпус задній і вихідний пристрій:
Корпус задній кріпиться до заднього фланця турбіни гвинтовентилятора. Вихідний пристрій являє собою зварну конструкцію виконану з титану, прикріплену болтами до корпусу заднього.


Система управління:
цифрова, двоканальна з повною відповідальністю, типу FADEC з гідромеханічним резервуванням.



Особливості конструкції |




Середній військово-транспортний літак Ан-70


Д-27 має редуктор, що з'єднує чотириступінчасту турбіну з двома гвинто-вентиляторами, що обертаються в різні сторони, які розташовані попереду двигуна (тобто тяга створюється за принципом тягнучого гвинта). Компресор — комбінованого типу. Складається з 5 ступенів КНД, 2х ступенів КВД і відцентрової щаблі. Турбіна — 1 ступінь ТВД, ступінь ТНД, 4 ступені вільної турбіни (турбіни гвинта). Лопаті гвинто-вентилятора виконані з композитних матеріалів, що знімає навантаження з валів і редуктора.


Технічні характеристики:


  • Злітний режим (Рн = 730 мм рт.ст, Мп = 0, MCA +15 ° C);

  • Потужність, е.к.с. (КВт) 14000 (10294);

  • Питома витрата палива, кг / е.к.с. · Год (кг / е.кВт · год) 0,170 (0,231);

  • Максимальний крейсерський режим (Н = 11000 м, Мп = О, 7, МСА).

Приміром у двигуна CFM56, який ставиться на Боінги витрата палива - 545 кг / е.к.с., тобто в три рази більша.



Джерела |


  • ДП «Івченко-Прогрес»



Отримано з https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Д-27&oldid=23623667










Навігаційне меню



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.124","walltime":"0.156","ppvisitednodes":"value":606,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":37228,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":1090,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":9,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":1,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 80.013 1 -total"," 55.93% 44.749 2 Шаблон:Navbox"," 47.94% 38.355 1 Шаблон:Двигуни_ДКБ_Івченко"," 33.82% 27.059 1 Шаблон:Картка_Турбогвинтовий_авіаційний_двигун"," 17.85% 14.286 1 Шаблон:Двигуни_Мотор_Січ"," 15.79% 12.638 1 Шаблон:Країна_з_прапорцем"," 12.49% 9.995 1 Шаблон:Nobr"," 9.33% 7.468 1 Шаблон:Прапорець"," 3.78% 3.025 1 Шаблон:Прапор_UKR"," 3.50% 2.797 28 Шаблон:•"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.016","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":784217,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1268","timestamp":"20190313203702","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"u0414-27","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94-27","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q1540226","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q1540226","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2010-07-03T22:15:47Z","dateModified":"2018-10-27T00:04:20Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/60/An-70-engine.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":131,"wgHostname":"mw1329"););

Popular posts from this blog

Андора Зьмест Гісторыя | Палітыка | Адміністрацыйны падзел | Геаграфія | Эканоміка | Дэмаграфія | Крыніцы | Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэню"CIA World Factbook entry: Andorra"."Andorra 2008, Departament d'estadística d'Andorra"Андорарр

Інфармацыя пра «Том Ўэйтс» Асноўныя зьвесткіАбарона старонкіГісторыя рэдагаваньняўУласьцівасьці старонкіНавігацыйнае мэню