Skip to main content

Ан-140 Зміст Розробка | Конструкція | Історія використання | Технічні характеристики | Модифікації | Примітки | Ресурси в Інтернет | Навігаційне менюВиробництво Ан-140 на самарському авіаційному заводі «Авіакор» призупиняється через санкції УкраїниРосійська армія відмовилась від ІЛ-112 на користь вантажного АН-140Ан-140 Сторінка Ан-140-100 на сайті Харківського державного авіаційного виробничого підприємстваСторінка Ан-140 на сайті ДП АНТОНОВСторінка Ан-140 на сайті ПАТ «Авіакор — авіаційний завод»Ан-140 на виставці Авіасвіт XXIр

Ан-2Ан-3Ан-14 «Бджілка»Ан-32Ан-72Ан-2СХАн-2МАн-6Ан-14ШАн-714Ан-26 «Віта»/Ан-26М «Рятівник»Ан-26Б «Циклон»/Ан-26 «Погода»Ан-26ПАн-30Ан-32ПАн-71Ан-72ПАн-72РАн-8Ан-12Ан-22 «Антей»Ан-26Ан-34Ан-70Ан-74Ан-77Ан-124 «Руслан»Ан-124-100Ан-124-100М-150Ан-132Ан-178Ан-225 «Мрія»А-1А-7А-9А-10А-11А-13А-15А-40ГолубРот Фронт-1Рот Фронт-2Рот Фронт-3Рот Фронт-4


Літаки УкраїниЛітаки РосіїЛітаки АнтоноваПасажирські літакиЛітаки Харківського авіазаводу1997 у авіації


авіалайнерАНТК ім. Антонова17 вересня1997ХарковіHESAІраніРосії1993АНТК АнтоновалітакаАн-241997авіаційному заводі у Харкові17 вересня19971998аеродромах20002001«скляною кабіною»високопланомтурбогвинтовими двигунамиТВ3-117ВМА-СБМ1криліАІ9-3БфюзеляжуаеродромахбагажновантажнівантажопідйомністюШасідвигунівгвинтівповітрезабірниківґрунтовихпасажиріввентиляціїаудіосистему11 жовтня1999ХДАВПХарківІсфаханІранСамараРосія












Ан-140




Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.






Перейти до навігації
Перейти до пошуку














































Антонов Ан-140

Ан-140 UR-NTP

Ан-140
Призначення:
Вантажо-пасажирський літак 
Перший політ:

17 вересня 1997 
Історія виробництва
Розробник:

Flag of Ukraine.svg АНТК ім.О.К.Антонова 
Виробник:

Flag of Ukraine.svg Серійний завод «Антонов»
Flag of Ukraine.svg Харківське державне авіаційне виробниче підприємство
Іран Іран HESA[en](Ісфахан)
Росія Росія ЗАТ «Авіакор − авіаційний завод» (Самара) 
Всього збудовано:
36[джерело?] 
Модифікації:
Ан-140-100 
Базова модель:

Ан-24 
Характеристики
Екіпаж:
2 ос.
Пасажиромісткість:
52 чол.
Крейсерська швидкість:
460—540 км/год
Дальність польоту:
1 380 км

Практична стеля:
7 600 м
Довжина розбігу:
1 495 м
Розміри
Довжина:
22,605 м
Висота:
8,232 м
Розмах крил:
25,505 м
Площа крил:
51 м²

Шасі:
3-х опорне 
Маса
Пустий:
12 810 кг

Споряджений:
19 150 кг
Силова установка
Двигуни:
2 х ТВД ТВ3-117ВМА-СБМ1 
Годинна витрата пального:
560 кг/год

Ан-140  — регіональний вантажо-пасажирський авіалайнер, розроблений АНТК ім. Антонова. Призначений для пасажирських і змішаних вантажо-пасажирських перевезень на відстань до 3 700 кілометрів. Здійснив перший політ 17 вересня 1997. Крім основного виробництва у Харкові, літак збирають під ліцензією HESA[en] (в Ірані під назвою «IR.AN-140»). До 2015 року вироблявся також у Росії, проте внаслідок санкцій з боку України програму призупинено[1]. Літак може перевозити до 52 пасажирів.




Зміст





  • 1 Розробка


  • 2 Конструкція


  • 3 Історія використання


  • 4 Технічні характеристики


  • 5 Модифікації


  • 6 Примітки


  • 7 Ресурси в Інтернет




Розробка |





Монета 2004 р. номіналом 5 (нейзільбер) та 10 (срібло) грн.


У середині 1993 року в АНТК Антонова почалась розробка пасажирського літака для місцевих авіаліній Ан-140, який мав замінити морально застарілі літаки Ан-24, що перебували в експлуатації понад 30 років.


У червні 1997 року на авіаційному заводі у Харкові було завершено побудову першого дослідного зразка, 17 вересня 1997 літак здійснив перший політ. Льотні випробування було завершено у 1998 році.


Літак Ан-140 пройшов повний цикл сертифікаційних випробувань, в яких було задіяно три льотних зразки й один для перевірки міцності конструкції на землі. Випробувальні польоти проводились у всіх кліматичних зонах при температурах навколишнього середовища від −55°С до +45°С, а також на аеродромах, розташованих на висоті до 1700 метрів над рівнем моря.


У 2000 році літак отримав сертифікат типу. А у 2001 році розпочався серійний випуск літаків та його регулярна експлуатація.


Передбачається модернізація ряду систем літака Ан-140. Літак має бути оснащений «скляною кабіною».



Конструкція |




Марка 1998 р.


Літак є високопланом з класичним оперенням і двома турбогвинтовими двигунами ТВ3-117ВМА-СБМ1, встановленими на крилі. Допоміжна силова установка АІ9-3Б, розміщена в хвостовій частині фюзеляжу, забезпечує автономну експлуатацію літака на необладнаних аеродромах. У хвостовій частині фюзеляжу і під підлогою пасажирської кабіни розміщені багажно-вантажні відсіки загальним об'ємом 9,1м³ і вантажопідйомністю 1,84 тонни. Об'єми багажно-вантажних відсіків у 1,3-1,5 рази більше, ніж в інших літаках аналогічного класу. На літаку в передній частині пасажирського салону передбачено можливість перевезення вантажів на спеціальних піддонах, за умови зняття крісел. Для цього з правого боку фюзеляжу розміщено вантажні двері, а підлогу підсилено. Шасі підвищеної прохідності з пневматиками низького тиску і високе розташування двигунів, що виключає пошкодження повітряних гвинтів і повітрезабірників сторонніми предметами під час злітання чи сідання, дозволяють експлуатувати літак на ґрунтових, галькових, льодових і засніжених аеродромах та майданчиках.


Пасажирський салон літака Ан-140 базової конфігурації розраховано на перевезення 52 пасажирів. Літак має основний багажний відсік об'ємом 6 м³, а для розміщення додаткових вантажів може бути використано додатковий багажний відсік об'ємом 3 м³, що розташований під підлогою вантажної кабіни. Інтер'єр літака включає зручні пасажирські крісла, шумопоглинаючі панелі, системи індивідуальної вентиляції, багатоканальну аудіосистему, багажні полички оригінальної конструкції.



Історія використання |


11 жовтня 1999 здійснив перший політ перший серійний літак Ан-140 виробництва Харківського державного авіаційного підприємства.


Серійне виробництво літаків Ан-140 розгорнуто на ХДАВП (Харків), на підприємстві HESA (Ісфахан, Іран) і на ЗАТ «Авіакор − авіаційний завод» (Самара, Росія).


У травні 2011 Міністерство оборони Росії прийняло рішення придбати 7 літаків АН-140 вантажної модифікації. Раніше самарське підприємство «Авіакор» повідомило, що пасажирську версію Ан-140-100 також включено в перелік державного оборонного замовлення Російської Федерації.[2]




ВПС Росії




Авіалінії HESA



Технічні характеристики |














































Характеристика
Дані
Опис
РозробникАНТК імені Антонова
ПозначенняАн-140
Типрегіональний пасажирський літак
Перший політ
11 жовтня 1999
Екіпаж2 особи
Максимальна кількість місць52
Геометричні та масові характеристики
Довжина22,605 см
Розмах крила25,505 см
Площа крила51 м²
Висота8,232 см
Максимальна злітна маса21500 кг
Максимальне комерційне навантаження6000 кг
Силова установка
Число двигунів2
Тип двигуна
ТГД ТВ3-117ВМА-СБМ1
Потужність двигуна1838 кВт (2500 к. с.)
Льотні дані

Крейсерська швидкість польоту
460-540 км/г
Крейсерська висота польоту7600 м
Дальність польоту з максимальним комерційним навантаженням1380 км
Дальність польоту з 52 пасажирами2420 км
Дальність польоту з максимальним запасом палива і 43 пасажирами3050 км
Потрібна довжина злітної смуги
1495 м


Модифікації |


На базі літака Ан-140 розроблено кілька нових модифікацій, в числі яких:



  • Ан-140-100 (пасажирський),


  • Ан-140Т (вантажний),


  • Ан-140ТК (конвертований вантажо-пасажирський),


  • Ан-140 VIP (високої комфортності з підвищеною дальністю польоту).


Примітки |




  1. Виробництво Ан-140 на самарському авіаційному заводі «Авіакор» призупиняється через санкції України(рос.)


  2. Російська армія відмовилась від ІЛ-112 на користь вантажного АН-140



Ресурси в Інтернет |




  • Сторінка Ан-140-100 на сайті Харківського державного авіаційного виробничого підприємства

  • Сторінка Ан-140 на сайті ДП АНТОНОВ

  • Сторінка Ан-140 на сайті ПАТ «Авіакор — авіаційний завод»


  • Ан-140 на виставці Авіасвіт XXI (Київ-Гостомель 2008)




Отримано з https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Ан-140&oldid=24521988










Навігаційне меню



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.192","walltime":"0.281","ppvisitednodes":"value":1617,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":44532,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":8825,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":15,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":4,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1094,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 187.536 1 -total"," 41.28% 77.410 1 Шаблон:Цивільний_літак"," 36.64% 68.704 1 Шаблон:Літаки_ДКБ_Антонова"," 33.22% 62.300 1 Шаблон:Navbox"," 30.11% 56.466 61 Шаблон:Цивільний_літак/Параметр"," 18.10% 33.938 3 Шаблон:Колір"," 14.19% 26.619 3 Шаблон:Список_країн"," 12.23% 22.927 3 Шаблон:If1"," 10.49% 19.667 2 Шаблон:Країна_з_прапорцем"," 9.96% 18.683 2 Шаблон:Не_перекладено"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.021","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1418449,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1248","timestamp":"20190318134113","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"u0410u043d-140","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD-140","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q367719","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q367719","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2006-08-25T15:00:28Z","dateModified":"2019-02-20T03:19:28Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b3/Antonov_An-140_3.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":153,"wgHostname":"mw1327"););

Popular posts from this blog

Андора Зьмест Гісторыя | Палітыка | Адміністрацыйны падзел | Геаграфія | Эканоміка | Дэмаграфія | Крыніцы | Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэню"CIA World Factbook entry: Andorra"."Andorra 2008, Departament d'estadística d'Andorra"Андорарр

J. J. Abrams Índice Traxectoria | Filmografía | Premios | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióne"J.J. Abrams: Biography"Arquivado"'Star Trek' sequel on track"Arquivado"J.J. Abrams Producing Samurai Jack Movie"Arquivado"EXCLUSIVE: J.J. Abrams Goes Into Warp Speed with Star Trek and Beyond"Arquivado"David Semel To Direct Jonah Nolan/J.J. Abrams' CBS Pilot 'Person Of Interest'"Arquivado"Fox orders J.J. Abrams pilot 'Alcatraz'"ArquivadoJ. J. AbramsJ. J. AbramsWorldCat81800131p24091041000XX116709414031616ma11226833654496ID052246713376222X511412nm00091900000 0001 1772 5428no98124254ID0000002883100650044xx0054597000141374297344064w64f2mjx14255303415344

Сэнт-Люіс Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэню38°37′38″ пн. ш. 90°11′52″ з. д. / 38.62722° пн. ш. 90.19778° з. д. / 38.62722; -90.1977838°37′38″ пн. ш. 90°11′52″ з. д. / 38.62722° пн. ш. 90.19778° з. д. / 38.62722; -90.19778stlouis-mo.govСэнт-ЛюісAnnual Estimates of the Resident Population for Incorporated Places – U.S. Census Bureau, Population Division