Ан-140 Зміст Розробка | Конструкція | Історія використання | Технічні характеристики | Модифікації | Примітки | Ресурси в Інтернет | Навігаційне менюВиробництво Ан-140 на самарському авіаційному заводі «Авіакор» призупиняється через санкції УкраїниРосійська армія відмовилась від ІЛ-112 на користь вантажного АН-140Ан-140 Сторінка Ан-140-100 на сайті Харківського державного авіаційного виробничого підприємстваСторінка Ан-140 на сайті ДП АНТОНОВСторінка Ан-140 на сайті ПАТ «Авіакор — авіаційний завод»Ан-140 на виставці Авіасвіт XXIр
Ан-2Ан-3Ан-14 «Бджілка»Ан-32Ан-72Ан-2СХАн-2МАн-6Ан-14ШАн-714Ан-26 «Віта»/Ан-26М «Рятівник»Ан-26Б «Циклон»/Ан-26 «Погода»Ан-26ПАн-30Ан-32ПАн-71Ан-72ПАн-72РАн-8Ан-12Ан-22 «Антей»Ан-26Ан-34Ан-70Ан-74Ан-77Ан-124 «Руслан»Ан-124-100Ан-124-100М-150Ан-132Ан-178Ан-225 «Мрія»А-1А-7А-9А-10А-11А-13А-15А-40ГолубРот Фронт-1Рот Фронт-2Рот Фронт-3Рот Фронт-4
Літаки УкраїниЛітаки РосіїЛітаки АнтоноваПасажирські літакиЛітаки Харківського авіазаводу1997 у авіації
авіалайнерАНТК ім. Антонова17 вересня1997ХарковіHESAІраніРосії1993АНТК АнтоновалітакаАн-241997авіаційному заводі у Харкові17 вересня19971998аеродромах20002001«скляною кабіною»високопланомтурбогвинтовими двигунамиТВ3-117ВМА-СБМ1криліАІ9-3БфюзеляжуаеродромахбагажновантажнівантажопідйомністюШасідвигунівгвинтівповітрезабірниківґрунтовихпасажиріввентиляціїаудіосистему11 жовтня1999ХДАВПХарківІсфаханІранСамараРосія
Ан-140
Перейти до навігації
Перейти до пошуку
| Антонов Ан-140 | |
|---|---|
| Ан-140 | |
| Призначення: | Вантажо-пасажирський літак |
| Перший політ: | 17 вересня 1997 |
| Історія виробництва | |
| Розробник: | |
| Виробник: | |
| Всього збудовано: | 36[джерело?] |
| Модифікації: | Ан-140-100 |
| Базова модель: | Ан-24 |
| Характеристики | |
| Екіпаж: | 2 ос. |
| Пасажиромісткість: | 52 чол. |
| Крейсерська швидкість: | 460—540 км/год |
| Дальність польоту: | 1 380 км |
Практична стеля: | 7 600 м |
| Довжина розбігу: | 1 495 м |
| Розміри | |
| Довжина: | 22,605 м |
| Висота: | 8,232 м |
| Розмах крил: | 25,505 м |
| Площа крил: | 51 м² |
Шасі: | 3-х опорне |
| Маса | |
| Пустий: | 12 810 кг |
Споряджений: | 19 150 кг |
| Силова установка | |
| Двигуни: | 2 х ТВД ТВ3-117ВМА-СБМ1 |
| Годинна витрата пального: | 560 кг/год |
Ан-140 — регіональний вантажо-пасажирський авіалайнер, розроблений АНТК ім. Антонова. Призначений для пасажирських і змішаних вантажо-пасажирських перевезень на відстань до 3 700 кілометрів. Здійснив перший політ 17 вересня 1997. Крім основного виробництва у Харкові, літак збирають під ліцензією HESA[en] (в Ірані під назвою «IR.AN-140»). До 2015 року вироблявся також у Росії, проте внаслідок санкцій з боку України програму призупинено[1]. Літак може перевозити до 52 пасажирів.
Зміст
1 Розробка
2 Конструкція
3 Історія використання
4 Технічні характеристики
5 Модифікації
6 Примітки
7 Ресурси в Інтернет
Розробка |
Монета 2004 р. номіналом 5 (нейзільбер) та 10 (срібло) грн.
У середині 1993 року в АНТК Антонова почалась розробка пасажирського літака для місцевих авіаліній Ан-140, який мав замінити морально застарілі літаки Ан-24, що перебували в експлуатації понад 30 років.
У червні 1997 року на авіаційному заводі у Харкові було завершено побудову першого дослідного зразка, 17 вересня 1997 літак здійснив перший політ. Льотні випробування було завершено у 1998 році.
Літак Ан-140 пройшов повний цикл сертифікаційних випробувань, в яких було задіяно три льотних зразки й один для перевірки міцності конструкції на землі. Випробувальні польоти проводились у всіх кліматичних зонах при температурах навколишнього середовища від −55°С до +45°С, а також на аеродромах, розташованих на висоті до 1700 метрів над рівнем моря.
У 2000 році літак отримав сертифікат типу. А у 2001 році розпочався серійний випуск літаків та його регулярна експлуатація.
Передбачається модернізація ряду систем літака Ан-140. Літак має бути оснащений «скляною кабіною».
Конструкція |
Марка 1998 р.
Літак є високопланом з класичним оперенням і двома турбогвинтовими двигунами ТВ3-117ВМА-СБМ1, встановленими на крилі. Допоміжна силова установка АІ9-3Б, розміщена в хвостовій частині фюзеляжу, забезпечує автономну експлуатацію літака на необладнаних аеродромах. У хвостовій частині фюзеляжу і під підлогою пасажирської кабіни розміщені багажно-вантажні відсіки загальним об'ємом 9,1м³ і вантажопідйомністю 1,84 тонни. Об'єми багажно-вантажних відсіків у 1,3-1,5 рази більше, ніж в інших літаках аналогічного класу. На літаку в передній частині пасажирського салону передбачено можливість перевезення вантажів на спеціальних піддонах, за умови зняття крісел. Для цього з правого боку фюзеляжу розміщено вантажні двері, а підлогу підсилено. Шасі підвищеної прохідності з пневматиками низького тиску і високе розташування двигунів, що виключає пошкодження повітряних гвинтів і повітрезабірників сторонніми предметами під час злітання чи сідання, дозволяють експлуатувати літак на ґрунтових, галькових, льодових і засніжених аеродромах та майданчиках.
Пасажирський салон літака Ан-140 базової конфігурації розраховано на перевезення 52 пасажирів. Літак має основний багажний відсік об'ємом 6 м³, а для розміщення додаткових вантажів може бути використано додатковий багажний відсік об'ємом 3 м³, що розташований під підлогою вантажної кабіни. Інтер'єр літака включає зручні пасажирські крісла, шумопоглинаючі панелі, системи індивідуальної вентиляції, багатоканальну аудіосистему, багажні полички оригінальної конструкції.
Історія використання |
11 жовтня 1999 здійснив перший політ перший серійний літак Ан-140 виробництва Харківського державного авіаційного підприємства.
Серійне виробництво літаків Ан-140 розгорнуто на ХДАВП (Харків), на підприємстві HESA (Ісфахан, Іран) і на ЗАТ «Авіакор − авіаційний завод» (Самара, Росія).
У травні 2011 Міністерство оборони Росії прийняло рішення придбати 7 літаків АН-140 вантажної модифікації. Раніше самарське підприємство «Авіакор» повідомило, що пасажирську версію Ан-140-100 також включено в перелік державного оборонного замовлення Російської Федерації.[2]
ВПС Росії
Авіалінії HESA
Технічні характеристики |
| Характеристика | Дані |
| Опис | |
|---|---|
| Розробник | АНТК імені Антонова |
| Позначення | Ан-140 |
| Тип | регіональний пасажирський літак |
| Перший політ | 11 жовтня 1999 |
| Екіпаж | 2 особи |
| Максимальна кількість місць | 52 |
| Геометричні та масові характеристики | |
| Довжина | 22,605 см |
| Розмах крила | 25,505 см |
| Площа крила | 51 м² |
| Висота | 8,232 см |
| Максимальна злітна маса | 21500 кг |
| Максимальне комерційне навантаження | 6000 кг |
| Силова установка | |
| Число двигунів | 2 |
| Тип двигуна | ТГД ТВ3-117ВМА-СБМ1 |
| Потужність двигуна | 1838 кВт (2500 к. с.) |
| Льотні дані | |
Крейсерська швидкість польоту | 460-540 км/г |
| Крейсерська висота польоту | 7600 м |
| Дальність польоту з максимальним комерційним навантаженням | 1380 км |
| Дальність польоту з 52 пасажирами | 2420 км |
| Дальність польоту з максимальним запасом палива і 43 пасажирами | 3050 км |
| Потрібна довжина злітної смуги | 1495 м |
Модифікації |
На базі літака Ан-140 розроблено кілька нових модифікацій, в числі яких:
Ан-140-100 (пасажирський),
Ан-140Т (вантажний),
Ан-140ТК (конвертований вантажо-пасажирський),
Ан-140 VIP (високої комфортності з підвищеною дальністю польоту).
Примітки |
↑ Виробництво Ан-140 на самарському авіаційному заводі «Авіакор» призупиняється через санкції України(рос.)
↑ Російська армія відмовилась від ІЛ-112 на користь вантажного АН-140
Ресурси в Інтернет |
| Вікісховище має мультимедійні дані за темою: Ан-140 |
- Сторінка Ан-140-100 на сайті Харківського державного авіаційного виробничого підприємства
- Сторінка Ан-140 на сайті ДП АНТОНОВ
- Сторінка Ан-140 на сайті ПАТ «Авіакор — авіаційний завод»
Ан-140 на виставці Авіасвіт XXI (Київ-Гостомель 2008)
| |||||||||||||||||||||||||||||
Категорії:
- Літаки України
- Літаки Росії
- Літаки Антонова
- Пасажирські літаки
- Літаки Харківського авіазаводу
- 1997 у авіації
(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.192","walltime":"0.281","ppvisitednodes":"value":1617,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":44532,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":8825,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":15,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":4,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":1094,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 187.536 1 -total"," 41.28% 77.410 1 Шаблон:Цивільний_літак"," 36.64% 68.704 1 Шаблон:Літаки_ДКБ_Антонова"," 33.22% 62.300 1 Шаблон:Navbox"," 30.11% 56.466 61 Шаблон:Цивільний_літак/Параметр"," 18.10% 33.938 3 Шаблон:Колір"," 14.19% 26.619 3 Шаблон:Список_країн"," 12.23% 22.927 3 Шаблон:If1"," 10.49% 19.667 2 Шаблон:Країна_з_прапорцем"," 9.96% 18.683 2 Шаблон:Не_перекладено"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.021","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1418449,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1248","timestamp":"20190318134113","ttl":2592000,"transientcontent":false););"@context":"https://schema.org","@type":"Article","name":"u0410u043d-140","url":"https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD-140","sameAs":"http://www.wikidata.org/entity/Q367719","mainEntity":"http://www.wikidata.org/entity/Q367719","author":"@type":"Organization","name":"u0423u0447u0430u0441u043du0438u043au0438 u043fu0440u043eu0435u043au0442u0456u0432 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","publisher":"@type":"Organization","name":"u0424u043eu043du0434 u0412u0456u043au0456u043cu0435u0434u0456u0430","logo":"@type":"ImageObject","url":"https://www.wikimedia.org/static/images/wmf-hor-googpub.png","datePublished":"2006-08-25T15:00:28Z","dateModified":"2019-02-20T03:19:28Z","image":"https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b3/Antonov_An-140_3.jpg"(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgBackendResponseTime":153,"wgHostname":"mw1327"););