Skip to main content

Ан-28 Зміст Історія створення | Технічний опис | Технічні характеристики | Модифікації | Катастрофи та аварії [2] | Посилання | Література | Примітки | Навігаційне менюр

Ан-2Ан-3Ан-14 «Бджілка»Ан-32Ан-72Ан-2СХАн-2МАн-6Ан-14ШАн-714Ан-26 «Віта»/Ан-26М «Рятівник»Ан-26Б «Циклон»/Ан-26 «Погода»Ан-26ПАн-30Ан-32ПАн-71Ан-72ПАн-72РАн-8Ан-12Ан-22 «Антей»Ан-26Ан-34Ан-70Ан-74Ан-77Ан-124 «Руслан»Ан-124-100Ан-124-100М-150Ан-132Ан-178Ан-225 «Мрія»А-1А-7А-9А-10А-11А-13А-15А-40ГолубРот Фронт-1Рот Фронт-2Рот Фронт-3Рот Фронт-4


Літаки АнтоноваЛітаки УкраїниЛітаки СРСРЛітаки ПольщіВійськово-транспортні літаки


НАТОлітакАНТК імені Олега Антонова1968Ан-14двигунамиТВД-850фюзеляжулітака30 квітня1968ТВД-1029 січня197319751978польському19831984СРСР199719831997ФюзеляжстрінгерівбалокКрилоелеронівШасілітакапоплавкового шасіСилова установкадвигунівТВД-102012літаків












Ан-28




Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії.








Перейти до навігації
Перейти до пошуку
























Ан-28

Ан-28 над аеропортом Гостомель, Україна
Ан-28 над аеропортом Гостомель, Україна

Тип
Пасажирський літак

Розробник

АНТК імені Олега Антонова

Виробник
Польський державний авіаційний завод. PZL

Головний конструктор
Д.Ківа

Перший політ

29 січня 1973

Початок експлуатації

1984

Статус
експлуатується

Роки виробництва

1983—1997

Одиниць вироблено
198

Базова модель

Ан-14

Варіанти

Ан-38

Commons-logo.svg  Зображення у ВікіСховищі

Ан-28 (з кодифікації НАТО: Cash — «Готівковий») — легкий двомоторний турбогвинтовий пасажирський літак.




Зміст





  • 1 Історія створення


  • 2 Технічний опис


  • 3 Технічні характеристики


  • 4 Модифікації


  • 5 Катастрофи та аварії [2]


  • 6 Посилання


  • 7 Література


  • 8 Примітки




Історія створення |


Робота над Ан-28 в АНТК імені Олега Антонова розпочалася в 1968 році. На той момент Ан-14М був модифікацією літака Ан-14 з потужнішими, газотурбінними двигунами ТВД-850. Також Ан-14М відрізнявся більшою довжиною фюзеляжу. Перший політ цього літака відбувся 30 квітня 1968 року. Подальшим розвитком Ан-14М став літак короткого зльоту і посадки Ан-28 з потужнішими двигунами ТВД-10Б.
Перший політ Ан-28 здійснив 29 січня 1973. З 1975 по 1978 проводились державні випробовування. Виробництво було розгорнуте на польському авіазаводі PZL. Перший серійний літак зійшов з конвеєра в 1983 році, а уже у 1984 він отримав сертифікат льотної придатності Державіареєстру СРСР, що відповідає міжнародним стандартам ІСАО. Виробництво літака тривало до 1997 року. З 1983 по 1997 було випущено 198 літаків Ан-28.



Технічний опис |


Фюзеляж типу напівмонокок. Силова конструкція складається з набору стрінгерів і балок. У носовій частині фюзеляжу розташована кабіна екіпажа. За нею розміщений вантажо-пасажирський салон. У задній частині фюзеляжу є великий вантажний люк, стулка якого відкочується під фюзеляж. Крило пряме, дволонжеронне. Механізація крила складається з двощілинних закрилків, зависаючих елеронів, автоматичних предкрилків та інтерцепторів. Вертикальне оперення двокілеве. Шасі літака — триопорне: дві головних опори і одна передня. Шасі не прибирається, на кожній стійці по одному колесу, проте передбачено установку лижного та поплавкового шасі. Силова установка складається з 2 турбогвинтових двигунів ТВД-10Б з реверсивними трилопатевими повітряними гвинтами.



Технічні характеристики |


Джерело: [1]


Основні характеристики



  • Екіпаж: 1-2 особи


  • Пасажиромісткість: 15-17 чолвік


  • Вантажопідйомність: 2000 кг

  • Довжина:


  • Висота: 4,9 м


  • Розмах крила: 22,06 м


  • Площа крила: 39,70 м²


  • Крило в плані: трапецієвидне


  • Маса спорядженого: 3980 кг


  • Нормальна злітна маса: 5600 кг


  • Максимальна злітна маса: 6500 кг


  • Маса палива у внутрішніх баках: 1812 л


  • Силова установка: 2 × Турбогвинтовий ТВД-10 960 к.с. ( 706 кВт.)



Льотні характеристики



  • Крейсерська швидкість: 335 км/год


  • Практична дальність: 560 км


  • Перегінна дальність: 1365 км


  • Практична висота польоту: 9000 м


  • Довжина розгону: 260 м


  • Довжина пробігу: 170 м






Модифікації |



  • Ан-28 — конвертований вантажно-пасажирський.


  • Ан-28А — арктичний. Відрізняється збільшеним запасом палива.


  • Ан-28Б1 — транспортно-десантний.


  • Ан-28B1R — морський патрульний. Відрізнявся потужною бортовою РЛС з антеною в обтічнику під фюзеляжем. Розроблено польськими конструкторами на початку 90-х років.


  • Ан-28B2 — літак РЕБ.


  • Ан-28RM — патрульно-рятувальний. Відрізняється РЛС кругового огляду.


  • Ан-28TD — польський транспортно-десантний.


  • M-28 «Скайтрек» — модернізований. Відрізняється двигунами Пратт-Уїтні Канада РТ6А-65В потужністю 1100 к.с., п'ятилопатевими гвинтами.


Катастрофи та аварії [2] |


За даними на вересень 2012 року було втрачено 28 літаків типу Ан-28








































































































































Дата
Бортовий номер
Місце катастрофи
Жертви
Короткий опис
14.08.87

СРСР 28741

СРСР Усть-Нем, Комі
0/н.д.
Груба посадка.
16.03.90

СРСР28702

СРСР Вершина
н.д.
Тренувальний політ.
18.08.90

СРСР28761

СРСР Рушан
н.д.
Груба посадка.
23.10.91

СРСР28924

СРСР Шелопугіно
0/13
Груба посадка.
03.01.92

Росія28706

Таджикистан Ляхш
0/н.д.
Приземлився, не долетівши до ЗПС.
10.10.92

Росія28785

Росія Усть-Нем, Комі
15/16
Впав невдовзі після зльоту через відмову лівого двигуна.
28.08.93

УгорщинаHA-LAJ

Велика Британія Вестон-он-Грін
0/19
Літак з парашутистами впав з висоти 250 метрів після відмови двигунів.
12.05.94

Росія28713

Росія Палана
0/12
Груба посадка.
01.02.95

Росія28797

Росія мис Шмідта
0/10
При заході на посадку помилково був включений реверс.
29.11.99

ЕстоніяES-NOF

Польща біля Щеціна
0/3
Аварійна посадка після спалаху двигунів.
29.12.99

Екваторіальна Гвінея3C-JJI

Туреччина біля Зонгулдака
6/6
Впав у Чорне море.
14.04.00

ДР Конго9Q-CZL

ДР Конго Кіншаса
0/0
Пожежа в аеропорту.
23.08.01

США3C-LLA

ДР Конго Мугого
4/11
У перевантаженого літака відмовив двигун.
23.11.01

ЕстоніяES-NOV

Естонія біля Кярдла
2/17
Заходив на посадку з нестандартної траєкторії.
29.01.02

ВенесуелаYV-1043CP

Венесуела Кавак
0/17
Приватний літак. Вилетів з ґрунтової ЗПС при посадці.
29.08.02

Росія28932

Росія біля Аяна
16/16
Заходив на посадку, незважаючи на критичні метеоумови.
10.02.03

Естонія ES-NOY

Естонія Таллінн
2/3
Упав носом донизу незабаром після зльоту.
30.10.03

Молдова ER-AJG

ДР Конго Каміна
н.д.
Розбився, не долетівши до ЗПС. Ймовірно, що нелегально перевозив зброю для армії ДРК. Мав молдавську реєстрацію, проте жодна авіакомпанія не визнала літак «своїм».
31.03.05

ПАР3C-ZZY

ДР Конго біля Кампене
3/4
Несправний літак був відправлений у рейс і розбився після відмови двигуна.
24.12.05

МолдоваER-AJE

Судан Судан
2/2
Розбився незабаром після зльоту. Був орендований Африканським Союзом для миротворчої місії.
03.08.06

ДР Конго9Q-COM

ДР Конго біля Букаву
17/17
Врізався в гору при заході на посадку. Мав граничний знос.
11.11.06

ДР Конго9Q-COL

ДР Конго Букаву
0/н.д.
Груба посадка.
03.04.08

СуринамPZ-TSO

Суринам Суринам
19/19
Розбився, вимушено йдучи на друге коло. ЗПС була зайнята.
15.10.09

СуринамPZ-TST

Суринам Суринам
0/8
Розбився вже на ЗПС.
15.05.10

СуринамPZ-TSV

Суринам Суринам
8/8
Розбився в лісовій місцевості.
30.01.2012

ДР Конго9Q-CUN

ДР Конго біля Намоя
3/н.д


Посилання |



Література |


  • Бєляєв В. В., Ільїн В. Е. Російська сучасна авіація. — М.: АСТ, «Астрель», 2001. — С. 216-218.

  • Якубович Н. В. Всі літаки О. К. Антонова. — М.: АСТ, «Астрель», 2001. — С. 104-106.

  • Богданов О. Повітряний всюдихід. // Крила Батьківщини. — 1981. — № 10. — С. 18-19.

  • Бутовський П. В. Ан-28 в серії. // Крила Батьківщини. — 1985. — № 10. — С. 1.

  • Бутовський П. Б. Нові модифікації Ан-28 для Збройних Сил Польщі. // Авіація і Час. — 1995. — № 4. — С. 44.

  • Лагутін О. Ан -28 — літак КВП. // Моделіст-конструктор. — 1980. — № 1. — С. 21-24.

  • Шунков В. Н. Літаки спецпризначення. — Мн.: «Харвест», 1999. — С. 282-286.




Примітки |




  1. http://aviaros.narod.ru/an-28.htm


  2. http://aviation-safety.net/database/type/type.php?type=04F





Отримано з https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Ан-28&oldid=22540399










Навігаційне меню



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.288","walltime":"0.407","ppvisitednodes":"value":2116,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":33758,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":2417,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":15,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":17,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":828,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 254.609 1 -total"," 45.73% 116.445 52 Шаблон:Прапорець"," 32.86% 83.663 1 Шаблон:Літаки_ДКБ_Антонова"," 30.44% 77.514 1 Шаблон:Navbox"," 15.28% 38.896 3 Шаблон:Колір"," 12.42% 31.628 3 Шаблон:Список_країн"," 10.61% 27.004 3 Шаблон:If1"," 9.75% 24.829 1 Шаблон:Характеристики_ЛА"," 8.66% 22.041 6 Шаблон:Multireplace"," 5.84% 14.859 1 Шаблон:ЛА"],"scribunto":"limitreport-timeusage":"value":"0.023","limit":"10.000","limitreport-memusage":"value":1495091,"limit":52428800,"cachereport":"origin":"mw1269","timestamp":"20190322145913","ttl":2592000,"transientcontent":false);mw.config.set("wgBackendResponseTime":113,"wgHostname":"mw1330"););

Popular posts from this blog

Андора Зьмест Гісторыя | Палітыка | Адміністрацыйны падзел | Геаграфія | Эканоміка | Дэмаграфія | Крыніцы | Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэню"CIA World Factbook entry: Andorra"."Andorra 2008, Departament d'estadística d'Andorra"Андорарр

J. J. Abrams Índice Traxectoria | Filmografía | Premios | Notas | Véxase tamén | Menú de navegacióne"J.J. Abrams: Biography"Arquivado"'Star Trek' sequel on track"Arquivado"J.J. Abrams Producing Samurai Jack Movie"Arquivado"EXCLUSIVE: J.J. Abrams Goes Into Warp Speed with Star Trek and Beyond"Arquivado"David Semel To Direct Jonah Nolan/J.J. Abrams' CBS Pilot 'Person Of Interest'"Arquivado"Fox orders J.J. Abrams pilot 'Alcatraz'"ArquivadoJ. J. AbramsJ. J. AbramsWorldCat81800131p24091041000XX116709414031616ma11226833654496ID052246713376222X511412nm00091900000 0001 1772 5428no98124254ID0000002883100650044xx0054597000141374297344064w64f2mjx14255303415344

Сэнт-Люіс Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэню38°37′38″ пн. ш. 90°11′52″ з. д. / 38.62722° пн. ш. 90.19778° з. д. / 38.62722; -90.1977838°37′38″ пн. ш. 90°11′52″ з. д. / 38.62722° пн. ш. 90.19778° з. д. / 38.62722; -90.19778stlouis-mo.govСэнт-ЛюісAnnual Estimates of the Resident Population for Incorporated Places – U.S. Census Bureau, Population Division