Skip to main content

Ан-30 Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэнюАн-30Ан-30, аэрафотаздымачны самалёт. Год першага палёту — 1967РУ19А-300 Кіраўніцтва па эксплуатацыі і тэхнічным абслугоўваньніпашырыўшы яго

Савецкія самалётыЗьявіліся ў 1967 годзе


НАТАсамалётАн-24Ан-26Commons-logo.svg












Ан-30




Зьвесткі зь Вікіпэдыі — вольнай энцыкляпэдыі






Перайсьці да навігацыі
Перайсьці да пошуку










































Баўгарыя, сакавік 2009 г.
Ан-30

Прызначэньне:

Назіраньне 

Першы палёт:

21 жніўня 1967 (51 год таму) 

Пачатак эксплюатацыі:

Ліпень 1968 

Усяго пабудавана:

123 

Вытворца:

Канструктарскае бюро Антонава (Кіеў) 
Характарыстыкі

Павозка:

7 чал

Крэйсэрская хуткасьць:

430 км/г

Максымальная хуткасьць:

540 км/г

Далёкасьць палёту:

2630 км

Даўжыня разьбегу:

710 м

Даўжыня прабегу:

525 м
Памеры

Даўжыня:

24,26 м

Вышыня:

8,32 м

Размах крыла:

29,2 м

Плошча крыла:

75 м²
Маса

Пусты:

15,59 т

Макс. узлётная:

23 т
Сілавая ўсталёўка

Рухавікі:

АІ-24(uk) 

Цяга (магутнасьць):

(5640 к.с.) 

Запас палівы:

4,82 т

Ан-30 (па клясыфікацыі НАТА: Clank — «ляскат») — самалёт паветранага назіраньня і аэрафотаздымкі, распрацаваны ў АКБ імя Антонава сумесна з АКБ імя Бярыева. Зьяўляецца мадыфікацыяй самалётаў Ан-24 і Ан-26 і прызначаны для аэрафотаздымачных і аэрагеафізычных працаў.



Вонкавыя спасылкі |


Commons-logo.svgАн-30сховішча мультымэдыйных матэрыялаў


  • Ан-30, аэрафотаздымачны самалёт. Год першага палёту — 1967(укр.) // Прадпрыемства «Антонаў», жнівень 2015 г. Праверана 8 верасьня 2015 г.


  • РУ19А-300 Кіраўніцтва па эксплуатацыі і тэхнічным абслугоўваньні(рас.)






Атрымана з «https://be-tarask.wikipedia.org/w/index.php?title=Ан-30&oldid=1809880»










Навігацыйнае мэню



























(window.RLQ=window.RLQ||[]).push(function()mw.config.set("wgPageParseReport":"limitreport":"cputime":"0.100","walltime":"0.180","ppvisitednodes":"value":986,"limit":1000000,"ppgeneratednodes":"value":0,"limit":1500000,"postexpandincludesize":"value":21170,"limit":2097152,"templateargumentsize":"value":5109,"limit":2097152,"expansiondepth":"value":17,"limit":40,"expensivefunctioncount":"value":1,"limit":500,"unstrip-depth":"value":0,"limit":20,"unstrip-size":"value":0,"limit":5000000,"entityaccesscount":"value":0,"limit":400,"timingprofile":["100.00% 141.973 1 -total"," 77.39% 109.872 1 Шаблён:Грамадзянскі_самалёт"," 34.57% 49.076 35 Шаблён:Грамадзянскі_самалёт/Парамэтар"," 17.59% 24.971 1 Шаблён:Дата_пачатку"," 13.69% 19.433 1 Шаблён:Грамадзянскі_самалёт/Парамэтар_шырокі"," 8.32% 11.817 1 Шаблён:Дата"," 7.84% 11.124 1 Шаблён:Commons"," 7.79% 11.066 1 Шаблён:Навіна"," 7.24% 10.272 20 Шаблён:Грамадзянскі_самалёт/Радок"," 6.97% 9.890 2 Шаблён:Узрост"],"cachereport":"origin":"mw1267","timestamp":"20190326001312","ttl":86400,"transientcontent":true);mw.config.set("wgBackendResponseTime":336,"wgHostname":"mw1267"););

Popular posts from this blog

Андора Зьмест Гісторыя | Палітыка | Адміністрацыйны падзел | Геаграфія | Эканоміка | Дэмаграфія | Крыніцы | Вонкавыя спасылкі | Навігацыйнае мэню"CIA World Factbook entry: Andorra"."Andorra 2008, Departament d'estadística d'Andorra"Андорарр

Інфармацыя пра «Том Ўэйтс» Асноўныя зьвесткіАбарона старонкіГісторыя рэдагаваньняўУласьцівасьці старонкіНавігацыйнае мэню